2013. május 2., csütörtök

Egy elhunyt visszatér az élők közé végleg?



Egy karakter örökre visszatér a halálból!

Érdekes híreket kaptunk a TV Line jóvoltából. Ha igazak az infómorzsák, akkor a The Vampire Diaries egyik elhunyt szereplője visszatér - örökre.







Beljebb olvashatjátok kik a legesélyesebbek:


Az oldal értesülései szerint az egyik Mystic Falls-ban ténykedő szellem talán lehetőséget kap arra, hogy örökre a mi világunkban maradjon. Silas terve, hogy megszüntesse a fátylat a mi világunk, s a Túlvilág között, ami vélhetőleg sikerül neki, mert a szellemek bosszút állnak a fináléban. A kérdés már csak az, hogy ki fog visszatérni. Íme a találgatások:

Alaric (Matt Davis) esélyes a visszatérő szerepére, hiszen Cult című sorozata kaszát kapott. Damon-nek pedig szüksége van az ivócimborájára!

Jeremy (Steven R. McQueen) a másik jelölt. Elena bebizonyította, hogy nem annyira jó az életben, miután elvesztette testvérét.

Lexi (Arielle Kebbel) általában vendégszereplő volt. Lehet, hogy most ennél többre lesz esélye?

Kol (Nathaniel Buzolic) is esélyes lehet a feltámasztásra - épp időben, hogy csatlakozzon testvéreihez? Egy halott Eredeti vámpír is a városban fog majd kószálni.

5 megjegyzés:

  1. Szerintem Jeremy lesz vagy Alarick mert ők fontos szereplők vltak..es talán ha jeremy visszajönne elena visszakapná az emberségét sztem a többiek nem esélyesekvmeet jenna pl 2 évada halott és már nem lenne sok szerepe lexi meg csak mellékszereplő volt kolt meg nem lattam az originals plakatjan igy ot se hiszem mert ha visszajonne biztos benne lenne..

    VálaszTörlés
  2. Szerintem Kol lesz, mert én láttam egy olyan Original plakátot amin rajta van. De nem biztos :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is Kol lesz mert ha a főoldalon megnézed a The Originals plakátot akkor azon rajta van ... :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is Kol lesz, mert én is láttam azt a plakátot és az előzetesbe is mond egy érdekes mondatot. Én nem szeretném, hogy kol jőjjön vissza. Alaricnak vagy Jeremynek örülnék a legjobban már nagyon hiányoznak.

    VálaszTörlés
  5. Ric visszatér, azt már láttuk a vd-ben :d
    Kol szerencsére csatlakozik az Originalsba, már meg is erősítették, hogy végleg visszatér :) Én örülök neki, kell az Originalsok közé egy arrogáns testvér ♥ Claire elment, Nathnak muszáj visszajönnie, különben eléggé csonka család lesz két Mikaelsonnal :S

    VálaszTörlés