2013. december 20., péntek

Ian és Paul hozta a formáját

Köztudott, hogy Ian és Paul paneljei messze a legszórakoztatóbbak a közönségtalálkozókon. Ez a hétvégén Orlandóban sem volt máshogy. A két mókamester igazán kitett magáért. Íme egy kis ízelítő.

Ian: Nem akarnátok hozzám jönni. Állandóan dolgozom, sosem vagyok otthon, 8 háziállattal élek együtt. [...] (A kutyáiról van szó) Ők a legcsodásabb teremtmények, akikkel valaha találkoztam.
Paul: Azt hittem én vagyok a legcsodásabb teremtmény, akivel valaha találkoztál.
Ian: Azt mondtam egy vagy közülük.
Paul: Azt mondtad én vagyok A legcsodásabb.
Ian: Paul, beszéljük ezt meg később.
Paul: Rendben.
Ian: Ez az, amiért nem jönnétek feleségül egyikünkhöz sem. Mert mi ketten tulajdonképpen házasok vagyunk. A munka olyan, mint a házasság, csak ... nélkül.
Paul: Igen, nagyjából.
Ian: A munka házasság, csak szex nélkül.
Rajongó: Rosszul csináljátok.

1 megjegyzés: