2014. március 10., hétfő

TO 1×14-15 értékelés

Minden "The Originlas" rész után értékelni szokták az új részt. Most a "Long Way Back From Hell" és a "La Grad Giugnol"-t egyben értékelték./Ezek nem az én véleményeim!/



Legjobb Effekt: "Akartam adni egy  külön említést a "Long Way Back From Hell"-ben a tükörnek.Itt szó szerint kétarcúvá vált Genevieve."

Legjobb agyarak megjelenése: "Ha nem tévedek 
ez volt az első alkalom, amikor Elijah agyarait láthattuk a TO-ban. Azért nem láthattuk eddig, mert Elijah-t nem könnyen lehet mérgessé tenni.De Celeste pontosan tudja, hogy hogyan is tudja feldühíteni őt."
Legjobb páros: "Rájöttem, hogy Marcel és Rebekah a legjobb páros a rajongók szerint.Én magam szeretem őket, de még soha nem volt őrült Marcel. Azonban szeretem, hogy ott volt Rebekah-val az elmúlt két részben.Klaus megöli azt, aki elárulja őt, bár ritkát megbocsátó is tud lenni, a családja, és Marcel-t illetően. És mégis, nem volt hajlandó Marcel elhagyni Rebekah-t. Bár igaz, hogy a "Le Grand Guignol"-ban otthagyta őt,de az azért volt, mert Rebekah azt akarta, hogy Davina biztonságba legyen. Más miatt Marcel nem hagyta volna ott Rebekah-t."


Legjobb visszaemlékezés: "Annyira csodálatos volt az elmúlt két heti visszaemlékezés.Persze kivéve a színházban a tüzes jelenet.Ez a jelenet hátborzongató volt. Nagyon jó látni újra Mikael-t, mert fontos rész ő is a történetnek.Hiszen ő az oka, hogy Klaus elhagyták New Orleans-ot. Mikeal főképpen Klaus-t a büszkesége miatt gyűlöli. Klaus az egyetlen aki nem az iagzi fia, hiszen Klaus anyja, Esther hűtlen volt Mikael-hez. Ez is benne van a pakliban, hogy miért is hívja mindig szörnyetegnek Klaus-t." 


Legjobb harci jelenet: "Klaus és Rebekah. A Mikaelson testvérek nem harcolnak túl gyakran, de ha mégis harcolnak az nagyon epikus. Tényleg arra számítottam , hogy Rebekah majd próbál érvelni Klaus-nak de ehelyett inkább visszavágott. Ez szintén meglepett engem, hogy megpróbálta ledöfni Klaus-t. Bármi mással ledöfhette volna őt. De megkérdezem én - Biztos megakarta fékezni Klaus-t? - így hát a kés volt a legjobb opció."


Legjobb visszatérés: " Davina visszajön. A visszatérés igaz rövid rész volt és nem is volt drámai fények se. De szeretem a tényt, hogy Marcel-nek igaza volt ott, amikor felébredt. Nincs egy szó se a többi lányról akiket feltámasztottak. Vagy az az még egyenlőre nem volt. Szeretem Genevieve-t és jó lenne, hogy ha maradna, de rosszul érzem magamat a lányért, akit nem fognak feltámasztani.  "

Legjobb halál: "Ding-Dong, a boszorkány halott. Én Celeste halálát tartom legjobbnak. Bár én szeretném kiemelni Bastiana-t, akik megvetettem majdnem. Meglepetésemre, Monique fordult ellene, hogy varázsolt neki, hogy visszahozza őt. Bár kiváncsi vagyok, hogy mi volt vele ezen a héten. Hayley fogva tudta tartani, bár nem nagyon próbálkozott Celeste, hiszen egy tucat dühös farkas volt körülötte."

Legjobb sorozat folytatás: "Ennek a kettő epizódnak volt a legemlékezetesebb folytatása. Mind a három Mikaelson testvér készen áll a harcra. Ez engem arra kényszerített, hogy a számítógép előtt sikítsak."

Legmeglepőbb kémiai páros: "Nem számítottam arra, hogy láthatok Klaus és Genevieve közötti kémiát. Nem tudom elképzelni, hogy Celeste Genevieve-vel nagyon boldog miközben enyhíthette Klaus fájdalmát. Mikor visszaemlékeztünk rosszul éreztem magam Genevieve-el kapcsolatosan. Remélem, hogy ő és Klaus barátokká vagy valamivé tudnak válni. "

Kedvenc karakter: "Nálam Cami nyerte el ezt. Emberként gondolnád azt, legalább kicsit ijesztő volna gondoskodni egy éhező Ősi vámpírról. De Cami nem mutatott félelmet. Ráadásul megpróbált érvelni neki."
Legjobb jelenet: "A kedvencem, mikor Hayley kiüti Celeste-et. Tényleg nagyon jó kis rész volt. Gondolkodtam is rajta, hogy Hayley legyen-e a kedvenc karakterem, mert seggbe rúgta Celeste-et. Még Elijah ellen is kiállt a családja mellett."

Legjobb idézetek: 
"Hayley: - Hali, bosziribi.
Cami: - Szóval, légy jó kis fiú, és feküdj vissza az ágyba.

Klaus: - Ha lenne egy fontom valahányszor mikor egy nő ezzel próbálkozott nálam...
Cami: - Nem lenne pénzed.

Hayley: - Óvatosan, Sabine, vagy Celeste vagy bárminek is szereted hívni magad. A hirtelen mozdulatok idegessé és gyilkossá esz engem.

Heyley: - Segíts nekem vagy tűnj el az utamból."





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése