2014. március 16., vasárnap

TO-1×16 értékelés

/Nem az én véleményeim!/
Kedvenc karakter: "Rebekah, természetesen! Rebekah volt a kedvenc az elejétől fogva.Ő mindig keresi a boldogságot csak, hogy mindig ezt elveszik tőle. Nekem a kedvencem az epizód végén volt. Amikor rájön, hogy szabad, és, hogy végre élheti az életét, anélkül, hogy fenyegetések tornyosulna fölötte. Ha ez az utolsó epizód, amiben láthattuk, akkor én elégedett vagyok vele. Nem, hogy nem fog hiányozni nekem(persze fog), hanem inkább jobb abban a tudatban lenni, hogy boldog valahol, mint hogy valahol nyomorog. Talán tesz egy kis kitérőt Mystic Falls-ba és felvesz útközbe Matt-et. Et csak egy javaslat."


Kedvenc kapcsolat: "Klaus és Rebekah. A kapcsoltuk különleges és érdekes és most, hogy láttuk mi is történt régebben, jobban megértettük őket. Nagyon aranyos volt amikor Klaus adott egy ajándékot Rebkah-nak."






Kedvenc visszaemlékezés: "Volt egy csomó jó ezen a héten is. De az egyik kedvencem az volt, amikor 5 testvér együtt játszanak. Itt nincs dráma, se szívfájdalom, se probléma. Csak 5 gyerek, akik szeretik egymást."







Kedvenc elköszönés: "Hiányozni fog Elijah, Rebekah pillanatok. Bárcsak láttunk volna többet. De tudom, hogy majd egy nap találkoznak, mert örökké élnek. De ez nem mondható el Hayley-ről. Ő valószínűleg soha többet nem láthatja majd a barátját újra. Utálom a gondolatot, hogy nem lesz több Rebekah, Hayley pillanatok az évad második részében. Szép rész volt, amikor Rebekah mondta Hayley-nek, hogy majd meséljen a gyerekének róla."


Legjobb idézetek: 
"Klaus: -Mi a válaszod?
Rebekah: -A válaszom. hogy fogd be és hallgass végig.

Rebekah: -Mi történt veled? Emlékszem az édes kisfiúra aki megnevettetett és ajándékokat adott nekem, aki imádta a művészetet és a zenét. Olyan akartam lenni mint te. Hogy süllyedhettél le ilyen mélyre?

Rebekah: -Én hívtam New Orleans-ba a gonoszságod miatt. Szerelmet és boldogságot akartam, és az addig megtagadott szabadságomat. Igen. Utáltam és féltem apánktól, de ő nem volt annyira gonosz mint te, a féltestvérem, ő soha nem kínzott meg annyira, mint amennyire te most. Meg akartalak öletni, és ha esélyem lenne, újra megtenném."

1 megjegyzés: