2014. május 20., kedd

Ezek történtek a BNCB-n!

Videókat nem nagyon találtam, de viszont összeszedtem pár dolgot amik a Blood Night Con-on Barcelonában történtek.:

- Ian: Nem rajongók vagytok. Számunkra már a családot jelentitek.
- Egy rajongó: Mondd meg Nina-nak, hogy szeretem.
Ian: Oké, megmondom. Én is szeretem.
- Michael: Azt hiszem Damon a legjobban megírt karakter, ő a kedvencem.
- Az egyik rajongó megkérdezte Ian-t, hogy Damon vissza fog-e jönni a következő évadban és Ian azt mondta, hogy erre nem válaszolhat majd mosolygót és kacsintott.
- Ian kedvenc rész az volt mikor Alaric visszatért.
- Ian teljesen meztelen volt mikor Damon és Andie fürödtek a 2. évadban.
-  Egy kislány adott Ian-nek egy karkötőt.
- Ian beszél angol, francia, spanyol, bolgár, kínai, portugál és spanyol nyelven.
- Ian azt mondta, hogy Nina és Michaela /Nina anyukája/ bolgár nyelvet tanítottak neki.
- Ian szerint Michaela /Nina anyukája/ a legcsodálatosabb nő a világon.
- Ian azt mondta, hogy amikor Katherine haldoklott még akkor is szexi és gyönyörű volt.
- Ian nem szokott gyakran TV-t nézni.
- Egy rajongó: Hozzám jössz?
Ian: Nem akarsz te hozzám jönni. Talán egy hotel szoba és egy kis bor /nevet/ , de nem akarsz hozzám jönni, higgy nekem. Szerepelek a TVD-ben és ott van az ISF. Szóval körülbelül 3-4 órát alszok esténként. És ott vannak a sok állatok. Nagyjából úgy élek, mint egy vámpír. Szóval nem is tudom, van itt valaki ebben a teremben aki hozzám akarna jönni? - minden rajongó felrakja a kezét és hangosan kiabálják, hogy igen - A fenébe! Én megpróbáltam.
- Ian meséli: Én, Nina és Paul mentünk Londonba repülővel és Paul mondja Ian-nek, hogy: Nem lenne vicces ha most kinyitnám az ajtót és kiugranák?

1 megjegyzés: