2014. szeptember 1., hétfő

Ian - Fan Expo Kanada /2014.08.30-31./

Megrendezésre került a "Fan Expo Canada"-i Con Torontóban, augusztus 30-31 között. Ian Somerhalder vett rajta részt. Elmondta Ian, hogy rendezni fog egy TVD részt!



Ha tovább mész elolvashatod, hogy mik történtek a Con-on!


Ezek történtek Ian paneljén:
- Ian rendezni fog egy TVD rész 2 hét múlva.
- Egy rajongó:„Mennyi állatod van?”
Ian:”- 3 macska, 2 kutya, 2 ló.” /3 macska: Moke, Thursday, /Lynx: talán,de Lynx közös állatuk volt Nina-val/;2 kutya: Ira és Neitzsche; 2 ló: Eagle,???/
- „Stefan egy szép karakter.”
- „Damon olyan, mint a desszert. Ő az átlag legjobb része, de mindig a végén van így nincs elég hely neki.”
- „Damon sötét oldala humoros. Mi emberi lényeg néha a humort a fájdalom elrejtéseként használjuk.”
- „A könyveket használtuk a történet alapjaként és ott szoktak lenni a forgatáson is, de a könyv és a sorozat eltér egymástól.”
- „Őszintén szólva én nem igazán tudom, hogy hogyan megy ez a főiskolai munka, még sosem láttam ilyet.  Te hogyan viselkednél 25 nővel?”
- „Mi egy őrült nagy család vagyunk.”
- „Még sosem láttam egy Alkonyat részt sem, de biztos vagyok benne, hogy szét tudnám rúgni Edward seggét!”
- „Mi viccesek vagyunk. De Paul az egyik legviccesebb fickó, akivel valaha találkoztam.”
- „Én szerettem a rossz Damon-t. Hiányzik az első évados Damon.”
- „Nem szeretném, ha ez az évad is 22 részes lenne.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése