2015. január 16., péntek

Michael Malarkey és a rajongók

Hozzá szoktál már a Vámpírnaplók rajongótáborához? Volt valaha valamilyen bizarr találkozásod rajongókkal?Michael: Teljesen felkészületlenül kezdtem el a sorozatot. Annyit néztem, amennyit csak tudtam, mármint ameddig a sorozat elment. Megpróbáltam megnézni minden egyes részt, ami kijött már. Színészként az is a munkám része, hogy tájékozott legyek. Tehát láttam jó pár részt, de fogalmam sem volt, hogy a rajongói bázis ilyen széleskörű. Szerintem ez a legnépszerűbb sorozat a közmédiában és a világon, mármint van itt néhány száz millió néző világszerte. Sejtelmem sem volt, hogy ilyen óriási. Megrázkódtatás volt számomra. Nagyszerű volt, és a rajongók részesei annak ami a sorozatot azzá teszi, ami; nélkülük nem igazán lenne műsorunk. Néhány és múlva kaszálva lett volna a sorozat. Sokat köszönhetünk nekik és fontos, hogy képesek legyünk visszaadni nekik mindezt, szóval sok személyes megjelenést teszünk és rendezvényekre megyünk. És a fejemben van egy gondolat, amit mindannyian mondunk; megbecsülünk titeket. Tényleg. Csodálatosak vagytok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése