2015. április 4., szombat

Interjú Jodi Lyn O'Keefe-val!

A TV Line egy interjút készített Jodi Lyn O’Keefe-val, amit most lefordítva elhoztam nektek! :)

Az interjút a további bejegyzésben megtalálhatjátok!

TVLINE | Eléggé rövid szokott lenni az életük a vendégszereplőknek, főképpen, ha ez a szereplő Alaric barátnője. Mit gondolták, mikor a producerek elmondták, hogy mi vár Jo-ra?
- Minden alkalommal, mikor megkapom az új forgatókönyvet, gyorsan átolvasom csak, hogy biztos legyek benne, hogy még életben vagyok. [Nevet] Még mindig várom, hogy megkapjam. Szóval ez egy kicsit megnyugtattot engem, mikor elmondták, hogy mit terveznek neki.

TVLINE | Ian Somerhalder már elmondta, hogy szerinte Jo megengedné, hogy Damon legyen Alaric-nak a tanúja. Egyet értesz vele?
- Tudod mit? Szerintem Jo, ebben az esetben, egyetértene bármibe. Idén sok minden történt már vele, így felőle Alaric-nak bárki lehetne a tanúja.

TVLINE | Szóval Jo jóban van Damon-nel most? Tudom, hogy a kapcsolatuk volt fent is lent is - főképpen lent.
- Szerintem igen. Még egy kicsit mindenkivel óvatos, ami szerintem okos tőle, de szerintem már elég jó a kapcsolatuk.

TVLINE | Elképzeltem, hogy Jo felkéri Elena-t, hogy ő legyen a koszorúslány.
- Gondolod? Úgy értem, gondolkodtam ezen èn is, mert még nem kaptam meg a forgatókönyvet.

TVLINE | Elena-ról beszélve, hamarosan megtudja, hogy Jo terhes, ami őt arra késztetti, hogy újra gondolja a jövőjét. Mit tudsz erről mondani?
- Szerintem Jo ugyan úgy fog viselkedni Elena-val, mint eddig, azaz nagyon támodatóan. Azt akarja majd, hogy gondolja át, hogy mi fontos számára és, hogy a legjobb döntéseket hozza meg. Jo mindig is és mindig is fogja támogatni Elena-t, és bármilyen döntést is hoz, Jo ott lesz mellette. Szerintem Jo nagyon gondoskodó Elena-val, és csak támogatni szeretné őt.

TVLINE | Most, hogy újra visszakerült a gyógyír a képbe, szerinted Elena-nak bekellene vennie?
- Ez egy kivaló kérdés, amin még nem gondolkoztam el. Azon gondolkozom, hogy akar-e ő még halhatattlan lenni, vagy vajon akar-e egy normális életett élni. Ez eléggé trükkös.

TVLINE | Visszatérve Jo-ra és Alaric-ra, szerinted milyen szülők lesznek?
- Szerintem remek szülők lesznek. Ez egy új felfedezés lesz mindkettőjüknek, hiszen Alaric azt hitten, hogy soha nem lesz neki gyerke, Jo, pedig ezen még nem igazán gondolkozott el. Nagy meglepetés volt számára, de örült is neki, szóval érdekes lesz. Hogyan fogsz majd egy gyereket felnevelni, mikor vámpírokkal vagy körülvéve?

TVLINE | Legalább vannak erőteljes bébiszitterek.
- Igen! Bébiszitterek, akiknek nincsen szükségük alvásra, ez tényleg egy jó dolog.

TVLINE | Ez talál egy buta kérdés lesz, de számíthatunk arra, hogy Kai ott lesz az esküvőn?
- Jo még mindig félelmetesnek találja a testvérét. Úgy értem, megölte az egész családját, mikor kisgyerekek voltak, és nem igazán hiszem, hogy bizhatunk abban, hogy megváltozott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése