2015. április 7., kedd

Nina kiszáll a Vámpírnaplókból


A napokban Nina Dobrev túlságosan sok képet osztott meg, mint általában és mindegyiken ott virított a #TVDFamily. A rajongók ezt észrevették és tegnap Nina a hivatalos Instagram oldalán bejelentette, hogy VÉGLEG KISZÁLL A VÁMPÍRNAPLÓKBÓL!
Elhoztam nektek Nina búcsúbeszédét. 
NEKÜNK ÖRÖKKÉ TE MARADSZ ELENA! <3

Legkedves TVD Family.
Georgiában a  Lanier tavon most töltöttem el e legszebb hétvégémet a saját TVD családommal, a stábbal és a Vámpírnaplók színészeivel. Szeretném, ha tőlem hallanátok elsőként, hogy ez nem csak egy nyaralási buli volt, hanem egy búcsú parti. Mindig is tudtam, hogy Elena történetét egy hat évados kalandban szeretném megörökíteni és ezzel a hat évvel egy életre elegendő utazásban volt részem. Voltam már ember, vámpír, hasonmás, őrült halhatatlan, egy ember, aki hasonmásnak adja ki magát. Már elraboltak, megöltek, feltámasztottak, kínoztak, megátkoztak, voltam halott és élőholt, és még mindig annyi minden jön a májusi fináléig. Elena nem egyszer, hanem kétszer lett szerelmes két epikus lelkitársba, és magamnak tudhatom őket, mint legjobb barátaimat és megépítettem egy hatalmas családod, amit örökké szeretni fogok.

Sokkal több jön még mielőtt ezt az egészet befejeznénk, és én megígérem nektek, hogy hallani fogtok minden tapasztalatomról a következő hónapban, ahogy közeledünk az évadzáróhoz, (Egy exclusive interjút adtam a júniusban megjelenő SELF Magazinnak, és izgatottan várom, hogy megnézhessétek!) de, addig is meghívlak titeket, hogy ugorjatok fel Elena Gilbert életének hullámvasútjára és csatlakozzatok hozzám, hogy megünnepeljük őt és felkészüljünk a búcsúra tőle, - és a munkatársaimtól - és az életem következő fejezetébe léphessek. Meg szeretném veletek osztani ezt a búcsút, mindannyiótokkal (azok a képek, amik a hétvégén jöttek ki, az csak a kezdet). Te egy csodálatos rajongó vagy, aki több szeretetet, támogatást és szenvedélyt adott, mint, amit bárki elképzelhetett volna hét évvel ezelőtt, amikor egy fiatal Degrassi lány Kanadából megjelent LA-ben egy meghallgatásra egy ' Twilight TV műsorhoz'! ;-) Mindannyiótkat szeretem. Biztonsági öveket bekapcsolni. Ha azt hiszed, hogy mi következik, hát nem tudod.

Szeretettel, Nina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése