2011. december 21., szerda

Ian Somerhalder interjú

Mennyi ideig tart megtanulni egy forgatókönyvet a TVD epizódokhoz?

Ian:Szerencsére nekem nem tart sokáig megtanulnom egy forgatókönyvet.
Szerintem egy fotografikus memóriával lettem megáldva,ami jól jön
az én szakmámban.Ami valóban bizonyos időt vesz igénybe az a kapcsolódás
Damon ösztöneihez,szavaihoz,tetteihez és a testbeszédéhez.Órákat töltök
az én fantasztikus színész tréneremmel,Ivana Chubbuck-al,együtt átnézzük
a forgatókönyvet,és megismerkedünk a különbségekkel Damon kapcsolataiban.

folytatás a cikk belsejében...
A rajongóid szivesen látnának téged egy filmben.
Gondolod,hogy hamarosan kapnak erre esélyt?

Ian:Remélem hogy igen.Minden nap boldognak érzem magamat,hogy lélegezhetem
Damon életét,de színészként élek a lehetőségekkel.Minden film aminek a
részese lehetek,valami újat tanít nekem.Amikor egy új karaktert vizsgálgatok,
mélyebbre merülök el a tudatalattimban,és többet megtudok magamról a hihetetlen
kapcsolatokkal és tapasztalatokkal együtt,amit egy film forgatása ad nekem.
Több mint boldog lennék,ha a rajongóim hamarosan egy filmben láthatnának engem.


A nyári szünetben sokat utazol különböző országokba,hogy rajongókkal
találkozz.Van olyan hely,amit szivesen látogatsz?

Ian:Nem mondhatom,hogy van egy abszolút kedvenc helyem,mert minden tapasztalat egyedi,de azt elmondhatom hogy szeretek utazni és fantasztikus emberekkel
találkozni,akik támogatják a sorozatot.Nem kétséges,hogy nagyon szerencsésnek érzem magamat,amikor lehetőségem van különböző országok kultúrájába belefolyni,és találkozni olyan emberekkel,akik ösztönöznek engem a szeretetükkel.Minden kiránduláson találkozok olyan emberekkel,akiket soha nem felejtek el,és olyan történeteket viszek haza,amire mindig emlékezni fogok.

Mi az egyik legemlékezesebb pillanatod 2011-ben?

Ian:Wow, annyi minden történt a 2011-ben.A TVD forgatásától kezdve,
a rajongó találkozás,az ISF önkéntes találkozókig akik törődnek a
bolygóval és annak lényegével,úgy mint én.Volt lehetőségem
olyan emberekkel találkozni,akik maradandó benyomást tettek rám,
amikre minden nap gondolok.Februárban abban a megtisztetésben volt
részem hogy meghívást kaptam a Deepak Chopra´s Sages & Scientists Symposium-ra.
Csak a közös ogxigén egy ilyen nagyszerü elmékkel gazdagított engem lelkileg
és szellemileg.Ez a megvilágosodás folytatódott Zimbabwe-ben egy kiránduláson,
amit Allan Savoryho felügyelete alatt látogattam meg.Megjegyeztem mindent amit
csak tudtam figyelemre méltó emberektől akikkel Afrikában találkoztam egy konferencián,
és elhoztam magammal a Kongresszusra,ahol a Nemzeti állatfajok koalíció nevében
beszéltem.Amikor a 2011-es évre nézek,alázatosságot érzek minden inspiráló
hang iránt amit hallottam,és a hihetetlen emberek iránt akikkel találkoztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése