2012. május 11., péntek

3x22-The Departed


Vélemény:

Tetszett ez a rész, de évadzárónak szerintem elég gyenge volt. Történtek benne hihetetlen dolgok, olyanok is, amikre tényleg senki sem számított, de olyanok is, amit már a legtöbben tűkön ülve vártunk a sorozat kezdetétől. (tovább spoilert tartalmaz, ha el akarod olvasni, a bejegyzés végén a tovább gombra kattintva megteheted) 
És várom a megjegyzésekben a ti véleményeiteket is :) !!



Letöltés eredeti nyelven:


Angol felirat letöltése:

Magyar felirat letöltés:

  • DATA by rhenie   


Letöltés Magyar felirattal



Online magyar felirattal:


Zenelista:
Pink “So What”
Low vs Diamond “Wasted”
Shadow Rewind “Airplane”
Metric “Sick Muse”
Sigur Rós “Dauðalogn”
ERŐSEN SPOILERES!!
CSAK AZ OLVASSA EL, AKI MÁR LÁTTA A RÉSZT? MERT MAJDNEM MINDEN CSELEKMÉNY SZERELEP BENNE

Az a rész, hogy Elena kit választ, nem izgatott különösebben. Azt mondták a producerek, hogy végleges döntést hoz, de a történtek után nem biztos, hogy Stefan mellett marad. Elena ragaszkodik a régi, megszokott könnyű életéhez, ezért a "szerelem első látásra"-t választotta. De  mint kiderült, igazából  Damon előbb ismerte őt, mint az öccse, Stefan.  Klaus szívendöfése megdöbbentett. A kedvenc karakteremmé fejlődött, és  Josep Morgan is hiányozna a sorozatból. Meg hát, akkor meghalnának a főszereplők?  Bonnie segítségével Klaus megszállta Tyler testét, de hogy JoMo-t láthatjuk-e még a sorozatban, vagy Klaus teste végleg elpusztult, az azt hiszem, szeptemberig nem derül ki. Én mindenesetre várom vissza. Aztán Alaric. Tőle már pár epizóddal korábban elbúcsúztunk, nincs mit mondani róla, esetleg annyi, hogy jó volt újra látni a normális énjét még egyszer, ha csak szellemként is. És végül, de nem utolsó sorban, Elena a vámpír!? Mert hát, Meredith egyedül eldöntötte, hogy vámpírvért ad neki. Ha nem tette volna, búcsúzhattunk volna Elenától is... De így??? Most, hogy átváltozott, feltehetőleg mindenre emlékezni fog... Hogy mire is? Mint megtudtuk, még a szülei halála előtt Elena és Damon találkoztak, és beszélgettek is, na erre biztosan fény derül.  Aztán ott van a 2x08-azós rész, melyben Damon szerelmet vallott Elenának, majd megint törölte a lány emlékeit. Ez is nagy csattanó lehet, és még ki tudja mi... Elena ugye nem akart vámpír lenni, de most hogy az, megint el kell gondolkoznia, ki a jobb társ számára. 
Hát, szeptemberig ha nem is annyit gondolok a TVD-re, mint az első évad finálénál, azért biztos ott motoszkál majd a gondolataimban, mi lenne, ha....? Na ennyit a véleményemről;)

Várom a tiéteket is a megjegyzésekben (NEM kell regisztrálni), mert érdekel, ti milyennek gondoltátok a 3. évad fináléját. 

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én még nem láttam, csak részleteket, akkor ezek szerint Elena Stefant választotta, És vámpírrá vált?

    VálaszTörlés
  2. Nézd meg, és megtudod ;) Már mondtam, nagyon jó réz volt, csak évadzárónak volt gyenge... Jó szóraozást :)

    VálaszTörlés
  3. én az utsó 2-3 percet végigbőgtem... amúgy nem tudom miért... hát nemtudom szerintem is egy kicsit gyenge volt évadzárónak, azért voltak már izgalmasabb évadzárók is... de egyébként nem volt tökre unalmas, csak valahogy többet vártam tőle miután össze-vissza csak azt hallottam/láttam/olvastam, hogy mennyire de mennyire izgi lesz, meghogy a torkunkban fog dobogni a szívünk... de a Damon-ös jelenetnek örültem(amikor kiderült h vele találkozott először)... hát nemtudom hasonlók az érzéseim nekem is mint amiket már leírtál Elektra... hát azért a szeptemberit nem hagyom ki...:)

    VálaszTörlés