2012. szeptember 27., csütörtök

Theinsider interjú Ninával, és TIFF képek


Nina Dobrev  adott egy interjút a Theinsider.com-nak. Az interjúban nem csak az új filmjéről tudunk meg érdekességeket,de a Vámpírnaplók 4.évadáról is. Az interjú vénén a Tiff  fotósorozatot láthatjátok Nináról, ahol a színésznő gyönyörű, mint mindig ;)
Tudtál valamit a ‘The Perks of Being a Wallflower’ filmről mielőtt megkaptad a forgatókönyvet?
Nem, csak miután megkaptam a forgatókönyvet.Egyszer megemlítettem hogy voltam válogatásán,és az és az asszisztensem felkiáltott:´´Micsoda?!Imádom azt a könyvet,megváltoztatta az életemet.´´ Azóta mindenki,akivel erről beszéltem,elmondta milyen hatással volt az életére ez a könyv.Majd én is elolvastam,és rájöttem miért.Csodálatos,és nagyon fontos üzenete van.Szerintem Stephen Chbosky (szerző, forgatókönyvíró és a rendező) azzal hogy megfilmestette csodás munkát vitt véghez.
Candace szerepét {Nina karaktere a filmben} mi tette számodra olyan érdekessé?
Vonzanak engem azok a szerepek,amikben mély és különféle problémák vannak-valódi emberek.Valami,ami kihívás lesz a számomra. Candace tökéletes akart lenni,de erőszakos barátja volt.Sajnos számomra a könyvben és az első forgatókönyv változatában több hely van,{teherbe esik és elveteti } mint a film végső verziójában.Ezért is tetszett nekem ez a karakter-más volt,mint az eddigiek amiket játszottam.
A karakterednek erősen viszolyog a kazettáktól a barátjától.Te szereted őket?
A barátaimmal csinálunk CD-ket,az útra nagyon jó,imádom.De kazettát már évek óta nem láttam (nevet).
Milyen zenét hallgatsz éppen?
M83, Florence + the Machine, Ellie Goulding, We Are Young {csak a móka kedvéért}. Arcade Fire mindig jó hangulatot csinál nekem.
A Vámpírnaplókban majdnem minden jelenetben benne vagy.Tetszett egy olyan projekten dolgozni,ami nem annyira nehéz?
Természetesen,kicsit fellélegeztem.Ez egy alacsony költségvetésű film volt,ezért a forgatás nem volt olyan hosszú,mint más filmeknél.De a Vámpírnaplókkal szemben igazi ´´pihenő´´ volt,nem kellett minden nap a forgatáson lennem,és qa film nem az én vállamon volt a főszereplők Logan Lerman és Emma Watson volt.A filmben nagyon jól mutatnak.
Hogyan készülsz fel a Vámpírnaplók következő évadára?
Én nagyon aktív vagyok. Imádok utazni! Mindig minden lehetőséget kihasználok-még a hosszú hétvégéket is-beülök a repülőgépbe és utazok.Néha szükséged van egy ütem változásra,hogy felüdüljetek és regenerálódjatok.Imádom a hétvégéket gyógyfürdőben-nemrég felfedeztem egy koreai fürdőt,amely bár csodálatos,de furcsa,mert ott teljesen meztelenül kell lenned (nevet).Ez egy hatalmas hely,nyolc különböző szaunával,gőzfürdővel, stb.  Még estére is ott maradhatsz,de az már nekem fura lenne.De egy nagyszerű hely,ami tökéletesen regenerál!
Elena új állapotára tekintettel,´´regenerálódni´´ fog majd a 4.évadban is?
Egy kicsit más lesz,igen.Ebben az évadban több hangsúlyt kapnak a karakterek,egészen mélyen bele megyünk majd a történetükbe.Természetesen továbbra is lesz sok akció, a 3.évad akciós és sokkoló volt annyira,hogy olyan érzésem van,sok ember elvesztette az érdeklődését a karakterek iránt. Még ha érdekelte is őket,de nem volt elég idejük arra,hogy megtudják mit éreznek a karakterek,mert történt valami más,ami elragadta a figyelmüket.Ebben az évadban ismét a karakterekre fogunk összpontosítani,és ´´visszahozzuk őket a valóságba´´.Miért akarna bárki is érdeklődni a karakterek iránt,anélkül hogy ragaszkodnánk az emberséghez?
Már beszéltél arról,hogy szívesen látnád Elenát Stefan és Damon nélkül.A 4.évad figyelembe veszi ezt a lehetőséget?
Nem igazán.Legalább is egyenlőre.Elena mindkét testvér támogatására számít,és a barátaira.Mindenki valami másban segít neki,mert az elején nem lesz olyan önálló.Azt hiszem,az is elfog jönni,de még nem tartunk ott.
Már van tapasztalatod vámpírt játszani,de biztosan érdekes lesz megvizsgálni minden szempontból az átváltozást.
Persze,számomra ez kihívás,úgy tenni,mintha ez első alkalom lenne nekem.Annak ellenére hogy sokszor játszottam Katherine-t,Elena mindezt először éli át,így biztosan érdekes lesz.
Tetszett neked az ötlet,hogy Elenából vámpír lesz,vagy meg kellett győzni téged?
Elena embersége természetesen hiányozni fog,mert tetszett nekem ennek a két különböző karakternek a sokszínűsége  Biztos hogy még mindig különbözőek lesznek,mert Elena egyszerűen még mindig Elena,de láthatunk majd konkrét változásokat is.Ami a viselkedését és a cselekvését illeti,más irányt választ-szerintem ezen a változáson sokan meglepődnek majd.
Feltételezem,hogy Stefan szerepe Elena átváltozásában megváltoztatja a kapcsolatukat.
Lesz néhány változás,nagyon hasonló háromszög az első évadéhoz,de egy kicsit más lesz-a testvérek folyton veszekedni fognak,mert eltérő véleményük lesz arról,hogyan kellene élnie Elenának az új vámpír életét.Azonban,az érvek amik ugyanolyanok maradnak,Elena rálátása teljesen eltérő az emberitől.
Minek örülhetnek a rajongók ebben az évadban?
Különösen annak,ahogyan Elena elkezd változni.Szüksége volt ez kis lazításra,amit meg is tesz-a rajongóknak szórakoztató lesz ezt nézni,számomra pedig forgatni!


 (Nagy méretért KATT a képekre)

1 megjegyzés: