2012. november 8., csütörtök

Helyzetjelentés

Mint már észrevehettétek, Bogi nem tudott mostanában jönni, és most közölte, hogy nincs ideje, úgyhogy sajnos nem tud segíteni egy ideig. Úgyhogy egyedül maradtam :/ Legalábbis egy meghatározatlan időre... 
Szóval még mindig KERESEK egy társszerkit, aki tényleg tud hozni frisset, naponta (ha néha kimarad, nem baj). 
Semmi kötelezettség sincs, lehet úgy is, hogy csak kipróbálod :D Próbaidő 2 hét, és utána megbeszéljük a továbbiakat :D
Van aki szívesen segítene? Egyedül nem hiszem, hogy fel tudom tartani az oldalt  mert eddig is a jó oldalaknál több szerki volt, itt pedig már most csúszik a színvonal.
e-mailben jelentkezzen, aki szívesen kipróbálná az oldalszerkesztést: vampire-diaries03@freemail.hu

A másik, hogy a Chatben már számtalanszor előfordult, hogy mások nevében írogattak. Általában unalomból, lealacsonyító dolgokat. 
Mellékesen megjegyezném, hogy én látom azt is, ki az, aki először saját nevében, majd máséban ír, és saját magával társalog... Ez mutat valamit a személy intelligenciájából, nem?
Tudom, hogy akik rendszeresen itt vannak, azok ilyet nem csinálnak, és köszönöm, hogy helyettem is próbáltátok rendbe szedni az üzenőfalat, míg nem voltam itt! Annak az illetőnek pedig üzenem, aki ellopta ~D~ nevét, hogy töröltem az üzeneteit, és egyelőre nevet nem írok.
A következő ilyennél az illetőt kitiltom a chatből. :/
Köszönöm megértéseteket: Elektra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése