2013. április 1., hétfő

interjú Steven R. McQueen-el

Tudtad, hogy mi fog bekövetkezni, vagy sokkoló volt?
Azt mondták nekem, hogy meglesz bennem a vágy, hogy megöljem a fő karaktert, Elená nővéremet, így sejtettem, hogy valami gond lesz.

Úgy látod, hogy Jeremy visszatér? Valahogyan?
Umm, remélem, ha csak egy visszatekintés erejéig is vagy valami. De viszont elégették a testem tehát... úgy gondolom, hogy ez sok, hogy megszabaduljanak valakitől. Gyújtsuk meg őket. Miután kiadták a részt, gondoltam, hogy 'áá ember, ez szívás'.A jó dolog az, hogy sokan tweetelnek nekem Twitteren, illetve még egy munkát is felajánlottak még aznap, amikor a részt bemutatták.

Tehát ez még nem volt nyilvántartott, amig nem láttad az epizódot?
Amikor elolvastam a forgatókönyvet, gondoltam, hogy 'oké... elégetik a testem'. Próbálok valamilyen mágikus megoldásra gondolni, talán zombiként térek vissza, vagy mint Frankeinstein vagy valami.

Van valami, amit szeretnél látni, hogy Jeremy csinál?
Az első pár évadban Jeremy olyan volt, mint egy nyúlbéla. A legutóbbiakban pedig hagyták, hogy vámpírokkal harcoljon, hogy kibontakozzon. Nagyon élvezetes volt ezt játszani. Bár Jeremyt egy motorbiciklin is szeretném látni. Paul Wesleynek volt egy!

Úgy volt megírva a forgatókönyv, hogy a te karaktered is ott legyen az elsők között. A könyvekben viszont nem volt benne. Ez a gondolat mindig veled volt, tekintve a sorsod a sorozatban.
Mondtam már, hogy a fejemben egy 4 éves Margaret nevű lány vagyok? Nos voltak napok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése