2012. október 26., péntek

Claire Holt-ScreenSpy interjú

A ScreenSpy készített Claire Holt-tal egy interjút,beszélt Rebekahról, a Klausszal való kapcsolatáról és a The Five (4.04) című részről.

SS: Klaus nem halt meg a 3. évad végén. Megkönnyebbültél, amikor az írók így döntöttek Klaust/Joseph-et illetően?
Abszolút. Ő az egyik legkedvesebb barátom az életben. Szerintem, ő nagyon tehetséges és remek kémia van köztünk. Szeretek vele dolgozni. Nem gondoltam, hogy csak úgy kiírják. Túl tehetséges ahhoz, hogy abban a koporsóban maradjon sokáig.
SS: Klaus inkább Caroline-t mentette meg Rebekah helyett az évad premierjében. Őt lényegében megtagadta a bátyja. Hogyan fogja ez befolyásolni a kapcsolatukat ebben az évadban?
Rebekah mindig ott volt a bátyjának. Emlékezzünk vissza arra a jelenetre a premierben, amikor azt mondta neki “Mindig itt voltam neked. Nem Elijah. Nem Kol. Nem Finn. Hanem én.” Szóval ő úgy érzi, hogy rendkívül elárulta a testvére, ez minden bizonnyal hatással lesz a kapcsolatukra az évad alatt. Annyira makacs, akármennyire is akar egy összetartó családot és szereti a bátyját, de akkor is nagyon mérges az árulásért. Azt hiszem, ez egy igen érdekes dinamikát fog létrehozni kettejük közt. Akármennyire is szeretem, amikor Klaus és Rebekah egy csapat, de annyira jók azok a jelenetek, amikor konfliktus van köztük. Azt tudom mondani, hogy ez egy kifejezetten nagy szerepet fog játszani ebben az évadban.


SS: Rebekah egy hihetetlenül erős karakter, de egyben törékeny is. Szórakoztató ezt a kettős szerepet játszani, mint színész?
Nagyon jó. Multi dimenziós karaktereket azért jó játszani, mert mindig vannak szempontok, amiket felfedezek. Jó játszani a kemény lányt – az Ősi rossz vámpírt – de az is nagyszerű, amikor megmutathatom a sebezhetőbb oldalát, amely lényegében az ő emberi oldala. Nagyon szerencsés vagyok, hogy a bőrébe bújhatok. Azt hiszem, ez segít abban, hogy jobb színész legyek. Szeretem amit csinálnak vele. Szeretem, hogy engednek kibontakozni a lehetőségekben. Nem számít, mennyire rossznak tűnik egy karakter a papíron, én megpróbálom szerethetővé tenni. Megpróbálom ezt tenni Rebekahval is a sebezhető oldalán keresztül.
SS: Mennyire nehéz lesz Rebekahnak felemelt fővel folytatni az iskolát? Már sokszor volt kiközösítve ezen a ponton.
Megpróbál majd falat építeni maga köré és úgy tenni, mintha ez nem befolyásolná őt. Az átlagos lányt fogja majd játszani. De ez az egész egy színjáték. Nyilván, ha kiközösítik, az nagyon nehéz lesz neki. Lesz szórakoztató elemi része is ennek. Nem igazán tudja eldönteni, hogy mit akar. Az egyik percben még nem érdekli, egy kemény, rossz lány akar lenni, a másikban pedig már nem, nagyon dinamikus lesz. Felvettünk néhány igazán vicces jelenetet, ahol minden szempontból eljátszom őt.
SS: Vajon ez megfogja majd változtatni?
Nem tudom. Szeretném azt hinni. Remélem, hogy megpróbál majd kapcsolatokat kialakítani, mert különben nagyon magányos lesz, ha nem. Azt hiszem, ez attól függ, hogy az írók milyen irányba akarják őt vinni. Nagyon izgatott vagyok, hogy merre megy tovább a sztori.
SS: Úgy hallottam nem sokára érkezik a H2o-s kollégád, Phoebe Tonkin.
Igen. Phoebe. Ő a legjobb barátnőm. Nem hiszem, hogy valaha is sikítottam hangosabban, mint mikor meghallottam a hírt. Épp forgattunk. Nagyon izgatott vagyok.

SS: Vettetek már fel közös jeleneteket?
Még nem. Remélem lesz néhány. Majd meglátjuk. Úgy megnézném Rebekaht és Hayleyt szövetségesekként. De ez Julie-n múlik.

SS: A The Five című epizód nagyon intenzív kalandnak néz ki. Említették, hogy erős vámpírvadászok állnak Klaus múltjával kapcsolatban és tudjuk, hogy Rebekah szolgál néhány hírrel Stefannak, ami meg fogja őt döbbenteni.
Óriási lesz. Amit Rebekah felfed valójában nagyon fontos az évad irányát és jövőjét illetően, ahogy a sorozatét is. Ez biztos hogy megfogja változtatni a dolgok rendjét. Ez határozottan sorsdöntő lesz, de nem mondhatok többet. Muszáj lesz megnéznetek.
Forrás: vampired.org 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése