2013. január 31., csütörtök

Zap2It-Ian interjú

Damon végre megkapta a lányt, de itt van ez kötődés dolog! Mi volt a reakciód, amikor elolvastad a forgatókönyvet és kiderült a kötődés?
Azt hiszem ez egy klasszikus esete a karmának. Szerintem Damon múltjában volt valamiféle csomó, tudod. A kölyök Mystic Falls-ban született és 1864-ben csak 22 éves volt. Egész életében élt volna - talán 65 éves koráig, nem éltek hosszabb ideig akkoriban. Ezt a szegény balekot egy végtelen élettartamú balszerencse érte. Ez gazdaggá teszi, mint egy férfit, mert egy csomó szívás történik vele.
A telefonhívás, amikor Elena végre elmondta neki, hogy szereti, mégis boldoggá tette Damont. Legalább volt egy pillanatnyi öröm!
Szerintem az a pillanat annyira édes. Ezzel a ténnyel Damon elég nagy fordulatot vesz. Nagyon-nagyon édes volt.
folytatás a cikk belsejében... 


Stefan és Damon most hadilábon állnak, és ez nem tetszik. Van rá esély, hogy helyrehozzák a kapcsolatukat úgy, hogy Damon és Elena együtt vannak?
Szórakoztató lenne nézni. Láttunk dolgokat velük kapcsolatban, ahol testvérien viselkednek. Én személy szerint úgy gondolom, hogy ez jó. Szeretem látni őket, amikor nem esnek egymás torkának és jó csapatot alkotnak. De megvan az oka a nagy drámáknak, amikor a fiúk egymás torkának esnek. Ugyanabba a lányba szerelmesek!
Vajon Damon magának is akarja a gyógyírt? Vagy csak Elena és a kötődés dolog miatt?
Én nem akarom! Tudjátok. Az utolsó kib*aszott dolog, amit Damon akar, az a gyógyír. Nincs értelme. Miért akarná bárki? Miért akarna bárki nomrális emberi lény lenni? Damon számára a kérdés, hogy ugyan 'Ki akarná ezt?'.
Egy szigetre mentek hamarosan, hogy megtaláljátok a gyógyírt. Biztos vagyok benne, hogy imádod az összes kinti forgatást a tél közepén.
Alapvetően nem szerepeltem sokat a 'Lost'-ban, és újra át akartam élni, így csináltunk egy 'Lost' epizódot. Csak viccelek! Valóban szerencsések voltunk, egy kicsit meleg volt Atlantában, szóval nem volt túl brutális.
Van Damon-nek és Elenának romantikus pillanata, vagy csak próbálnak nem meghalni? Hogyan alakul a kapcsolatuk a szigeten?
A szigeten van egy csomó érdekes dolog. Élni egyedül Elena jólétéért  biztonságáért, boldogságáért és minden ilyesmiért kezd nehéz és veszélyes lenni Damon-nek. Kezdi látni, hogy ez tényleg nem jó dolog... megszerezni a gyógyírt.
Elena még mindig akarja?
Elena igen. De én akarom? Dehogy. Élhetünk örökkön-örökké. Van egy nagy házam, bulizhatunk, utazhatunk vagy akármi. Damon-nek és Elenának tetszhetne, hogy vegyenek egy házat New York-ban, benne egy művészeti galériával, aztán egy Karib térségben élnének. Lehetne egy szép kis életük. Damon szerint a gyógyír hülyeség. Nincs oka rá. A különbség Damon és Stefan között, hogy Stefan szerint Elenának szüksége van a gyógyírre. Ha megkapja, akkor Stefan is, és élhet vele boldogan. Az utolsó rohadt dolog, amit Damon akar, az a gyógyír, és ő lenne az első, aki elmondaná neki. ezt.
Damon miért nem ölte még meg Shanet? Hagyja őt élni.
Tudod miért? Mert ő ilyen csodálatos, meggyőző karakter. Szeretem David Alpayt. Annyi életet tett Shane-be. Nem csak jóképű, hozza az életet minden alkalommal. Kíváncsivá teszi Damont. Beteggé teszi, le akarom tépni a fejét, de túl sok dolog akadályoz meg benne.
Jön valami jó Damon-nek és Elenának? Az összes megjelent kép rólatok véres, sebes, úgyhogy én csak találgatok, hogy rossz napok jönnek.
Kaptam egy seggberúgást. Amikor aláírtam a szerződést, úgy gondoltam, két napot dolgoznék egy héten. Damon olyan, mint egy desszert. Ő az egyik legjobb dolog az menüben, de nem kaphatod meg minden alkalommal. Négy évvel ezelőtt azt gondoltam, hogy egy pár napot töltök Vancouver-ben egy héten, oda és vissza röpködök Los Angeles-be, és akkor rájöttem, hogy heti öt napon rúgják szét a seggem balról és jobbról. De remek emberekkel vagyok körülvéve, és hébe-hóba szerepelek Nina Dobrev-vel a képernyőn. Lehetne rosszabb is.
Hogy érzel a spin-off hírekkel kapcsolatban? Szeretnéd látni Joseph Morgant egy másik sorozatban?
Szerintem ez csodálatos. Ők a barátaim, mindenkit beleértve. Szerintem, ha az idejüket és energiájukat a 'The Originals' pilot-jára fordítják, akkor talán eltűnnek a sorozatból.
Nem hiszem el, hogy New Orleans spin-offot készítenek és te nem vagy benne.
Ugye? Hihetetlen. Nem is kaptam meghívást, hogy menjek felderíteni vagy ilyesmi. Producernek kéne lennem a New Orleans-i dologban. :D
Elég elfoglalt vagy, nem? Van valamilyen friss hír az alapítványodról?
Mindig történik valami. Az első szerződés kidolgozása folyamatban van, a rajongók annyira támogatnak. Megnyertük a Mozilla Firefox Challenge-t, ami hihetetlen volt. Mindent ellenőrzés alatt tartunk. Elképesztő lesz.
FORRÁS: ianjosephsomerhalder.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése