2011. május 9., hétfő

Hollywood Crush: Sara Canning interjú
Tudjuk, hogy a Vámpírnaplók tele van hihetetlen csavarokkal. Van esetleg esély arra, hogy Jenna mégsem halt meg?
Nem, sajnos nem. Jenna meghalt. Úgy gondolom, a temetés egyfajta könyvnek a vége volt - Elena sajnos két rokonát is elvesztette: apját, John-t, valamint Jenna-t, unokatestvérének (Jeremy) a nagynénjét, akik mellesleg házastársak voltak. Sajnos tényleg meghalt. Én már el is költöztem Atlanta-ból.

Gondoltad volna, hogy ilyen hamar képesek kiírni a karakteredet? Sokk volt számodra, vagy tudtad, hogy el fog jönni?
Meglepő volt. Teljesen sokkolt. Julie Plec mondta. Egészen megdöbbentő volt. Ugyanaz a helyzet, mint tavaly Vicki-nél. Ő is vámpír lett, majd meg kellett ölni (persze teljesen más okból). A halál is fontos része a sorozatnak. Igazából fel voltam készülve, hiszen itt bármikor, bárkit kiírhatnak.

Nem gondolod úgy, hogy néha csak úgy, következmények nélkül búcsúzunk el egyes karakterektől. Úgy értem, hogy semmi rosszat nem tett, mégis meghalt.
Láttunk olyat, hogy egyesek visszatértek a halálból, de akik nem, azoknak a halála jelentős volt a többi karakter életében. Ők ezáltal megváltoznak. Nem tudom, hogy Jenna halála hatással lesz-e valakire a jövőben. De vannak határozott érzelmi kötelékek. Minden bizonnyal Elena és Jeremy új helyzetben találja magát, szülők nélkül.

Minket, téged is meglepett Jenna halála. Nehéz volt megtartani ezt a titkot?
Sokáig nem titkolhattam. Pár héttel, mikor elmentem, előtte mondták csak meg, hogy Jenna-val együtt sajnos nekem is mennem kell. Nem úgy értem, hogy elküldtek onnan, de mivel Jenna meghalt, nekem sincs már a Vámpírnaplók-nál munkám. Ezért költöztem el Atlanta-ból. Szóval nem hónapokig titkoltam, az nagyon nehéz lett volna. Azt kellett mondanom az interjúkban is, hogy igen, valaki meg fog halni. Szegény valaki. Ő Jenna volt. Nekem a stáb, a szereplők, mindenki aki segített létrehozni ezt a csodás második évadot is, olyan volt, mint a második családom. Van, hogy nehéz minden egyes szót elmondani a búcsúzásnál.

Tudjuk, hogy a Vámpírnaplók forgatása során van egy "Wall of Death", magyarul a "Halottak Fala/A Halál Fala". Volt valamilyen ceremónia, mikor feltették erre a képed?
Nem, egyáltalán nem [nevet]. De az a vicc az egészben, hogy olyasvalaki rakja fel ezeket a képeket, aki nagyon közel áll hozzám. Ez egy nagyon titkos fotó, s ráadásul nem is a Falra került fel. Azon inkább fejlövés által meghalt emberek képei kerültek fel. Jenna pedig egy régimódi vámpír volt, már amennyi ideig természetfeletti lehetett.
Nem volt nagy ceremónia. Úgy értem, sok ember halt már meg a sorozatban, az pedig mindenki számára sokkoló volt. Azt hiszem, erre az epizódra nagyon illik a "megdöbbentő" jelző. Valószínűleg a többiek számára még nehezebb lesz, hogy Jenna elment, de nekem is ugyanúgy hiányoznak majd. Mindenki nagyon kedves volt a búcsúzáskor, s persze mindvégig.

Alaric nagyon szerencsétlen a nőkkel. Előbb Isobel-t, aztán Jenna-t veszítette el. Mit szeretnél látni, milyen legyen az ő jövője?
Szerintem nem is igazán a nőkkel való párkapcsolata fontos a sorozat alatt, hanem inkább maga Alaric - melyben Matt Davis lelke található -, akinek fontos szerepe van a cselekményekben. A legnagyobb élményem az volt, hogy láthattam Matt-et eljátszani Klaus-t. Remélem, hogy ezen a vonalon halad tovább Alaric, hiszen neki tényleg van szerepe a sorozatban. A nőkkel pedig szerintem nem ártana egy kicsit pihenni. Ne erőltesse!
Az emberek gyűlöltek, mikor azt mondtam, a Damon és Alaric közti bromance (brother+romance=bromance; testvéri barátság) fele annyira nem volt szórakoztató, mint Alaric-ot úgy látni, mint gonoszt. Lehet, hogy talán egyszer átáll a sötét oldalra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése