2011. május 11., szerda

oseph Morgan: The Vampire Diaries és Immortals


Nagyot ütött a The Vampire Diaries legújabb gonosza, a walesi Joseph Morgan, aki Klaus-t alakítja a soroatban, aki az eddigi leggonoszabb és legveszélyesebb ellenség a két évad alatt. Miután véghez vitte ördögi tervét, vagyis felébresztette eddig alvó vérfarkas énjét, eltűnt Elijah-val egy kör alakú tűz mögött, otthagyva azt a sok embert, természetfeletti lényt, tehetetlenül. Mivel a harmadik évad az Eredetiek Éve lesz, Klaus-nak is részt kell vennie bizonyos jelenetekben.

Joseph Morgan elmondása szerint nagyon jó alakítani Klaus-t, ezt a pszichopata ellenséget. Klaus a harmadik évadban is fontos szerepet tölt be, egy bizonyos pontig. Joseph elmondta, hogy mit szeretne Klaus-tól az új szezon során.

Morgan úr egy új filmben is kapott szerepet a sorozat mellett, melynek címe Immortals (Halhatatlanok), ahol társa nem más volt, mint a Vasember 2 főgonosza, Mickey Rourke. Joseph nagyon élvezte a munkát a színésszel. A film november 11-én kerül a mozikba.

Kérdés: Hogyan kerültél bele a The Vampire Diaries világába? Kerested már fel előtte is az amerikai televíziózást?
Igen, kerestem. Voltam már Los Angeles-ben is, ott két évet töltöttem el. Az első évben csak mellékszereplő voltam filmekben. Volt pár filmem, de tavaly év végén kezdtem el igazán érezni, hogy én az amerikai televíziózás által tudnék olyasmit kapni, amit a többi filmtől nem. Itt hosszasan kell a karakteren dolgozni, valamint a kapcsolatot is tudod tartani a nézőkkel.

Kérdés: Volt-e olyan pillanat, mikor rádöbbentél, mekkora szerepet is játszik Klaus a sorozatban?
Hatalmas dolog. Igyekszem a legjobbat kihozni ebből a karakterből, s mint már említettem, imádok gonoszokat alakítani. Láttam az interneten, hogy a Vámpírnaplók egyik szereplője Klaus, de a könyvet nem olvastam még akkor.

Kérdés: Van egyáltalán emberi oldala Klaus-nak? Mit gondolsz, tényleg ő Mystic Falls legnagyobb és legveszélyesebb gonosza?
Először is, én pszichopatának tartom. Nála nem létezik a jó és a rossz oldal határvonala. Érzelmei nincsenek, sokkal önzőbb, mint Katherine Pierce. Lesz persze olyan pillanat is, mikor a nézők majd azt gondolják, hogy ő nem is olyan gonosz. Ez az út, amit Klaus bejár, tele van meglepetésekkel, szórakoztató, de egyben veszélyes is.

Kérdés: Mit szeretnél látni, mi történjen a 3. évadban Klaus-szal?
Úgy érzem, a legjobb lenne, ha megtudhatnánk, hogyan jött létre ez az emberfeletti gonosz. Hogyan lett Eredeti, hogyan vált vámpírrá, a vérfarkas oldala is eléggé lényeges. A fajok közti háború is Klaus-nak köszönhető, ezért jó lenne, ha megrendezésre kerülne egy olyan jelenet, melyben bemutathatjuk, hogyan mészárolja le Klaus családját Elijah apja. Ők is voltak valamikor egy boldog család, ők is voltak emberek. Ezt is meg kellene mutatnunk a nézőknek.

Kérdés: Milyen volt dolgozni Mickey Rourke-kal?
Egy igazán őrült pali. Nagylelkű ember, sőt, fantasztikus is. Soha nem tudod, mit kaphatsz tőle, de nagyon izgalmas volt vele forgatni. Mickey a teljesítményt tartja szem előtt, ebben pedig egyetértek vele. Keményen kell dolgozni, hogy precíz munkát tudjunk majd bemutatni. Tarsem Singh pedig egy csodálatra méltó rendező. Kíváncsi vagyok, hogy a nézőknek mennyire fog tetszeni a film.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése