2011. május 24., kedd

Kayla Ewell: Vicky Donovan a 3. évadban.

A Vámpírnaplók mindegyik rajongója várja, hogy kiderüljön, miért is tért vissza Anna és Vicki a záró epizódban. Kayla talán még nem is tudja, hogy mi lett igazából a karaktere, de azt igen, hogy a készítőknek nagy terve van vele. "Bármi is ő, szellem vagy angyal, vagy akármi, az ő ügye még nincs lezárva. Szerintem itt van az idő, mikor letudja majd zárni az elvarratlan szálakat" - árulta el a Hollywood Life-nak Kayla.

Ha Anna és Vicki tényleg szellemek, nem gondolod, hogy furcsa lesz, hogy végig Jeremy körül ólálkodnak majd a házban?
Ez a nagy kérdés: vajon mindvégig a házban lesznek ők? Az én teóriám az, hogy mivel Jeremy vissza lett hozva a halálból, mi (halottak) képesek vagyunk kapcsolatot létesíteni vele. Azt hiszem, Vicki és Anna törődni fog a fiúval, segít majd neki, hiszen Jer élete szívás volt. Annyi halálon túl kellett már tennie magát.

Ugye ez volt Vicki első jelenete Anna-val. Milyen volt?
Azelőtt soha nem találkoztam Malese-zel, de a forgatáson csakis csodás dolgokat hallottam felőle. Néztem a műsort, mikor még szerepelt benne, s ő igazán tehetséges. Élvezet volt nézni. Kíváncsi vagyok már, mik fognak itt történni. Mikor személyesen találkoztunk, nagyon örültem: olyan aranyos volt és pezseg benne az élet. Egy olyasvalakivel egy közös sztorivonal, mint Malese, egy teljesen laza lány, csodálatos lesz.

Malese karaktere olyan Jeremy számára, mint egy "finom bor". Ami öreg, vagyis az íze is finomabb. Egyetértesz ezzel?
Teljes mértékben. Malese-nek néha olyan fiús a kisugárzása, de nem rossz értelemben: tényleg nagyon laza és emellett még aranyos is. Egyike azoknak a srácoknak, akik nem tudnak erről (fiús kisugárzás), s ettől lesznek igazán vonzok.

Mi a helyzet a többiekkel? Mindenkit láttál a forgatáson, akit akartál?
Igen. Még akkor is, ha nem is volt aznap forgatás, hiszen mindenki eljött, s csaptunk egy kis bulit. Nagyon élveztem, s közben gyönyörködtem a város szépségében. Ritka, hogy ilyen csodálatos emberek vesznek körül.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése