2012. január 30., hétfő

TVLine interjú Daniel Gillies-el


Mindent megpróbáltam, The Vampire Diaries fanok.

Bökdöstem és piszkáltam és hisztiztem és mindent megpróbáltam, hogy KISZEDJEM DANIEL GILLIES-BŐL,vajon Elijah hamarosan újra találkozik-e a testvéreivel - de csak nevetett és ugyanazt a mondatot ismételgette,valahányszor feljött a téma.

"Ahogy Julie Plec már korábban elmondta, ez az Elsők évadja. Emögé rejtőzöm inkább."

Mi azért TUDUNK OLVASNI A SOROK KÖZÖTT, nem igaz?

Egyelőre Gillies elmondása szerint "egész bizonyos", hogy Mystic Falls-ban marad, elárasztva a rajongók sokkjától és hálájától, amit Elijah visszatérése váltott ki belőlük.

"A karakter olyan népszerűvé nőtte ki magát, amilyenre sosem számítottunk," mondta el a színész. "Négyszer haltam meg, és négyszer éledtem fel. ELKÉPESZTŐ."


Szóval most, hogy Elijah újra itt van, mire számíthatunk? Hogy tekint a bátyjára, aki nemrég mély álomba kényszerítette?

"Félre kell tenniük a nézeteltéréseiket," mondta el Gillies. "Lássuk be, mindketten elárulták egymást valamilyen szinten, és habár Klaus sokkal inkább szemtől-szembe, Elijah-nak is megvan a maga keresztje."

A jövőhét csütörtöki "Bringing Out the Dead"-re vonatkozólag Gillies elárulta, hogy az epizód "megadja az ütemét" a következő pár nagy fordulatnak, és "megszab pár határt és feltételt" egy-két karakter számára.

Gillies azt is elmagyarázta, hogy Elijah kapcsolata Klaus-szal "megdöbbentően ellenséges volt az elmúlt pár században", és ha egy kis szeretet is volt a karakterében, az már rég a múlté.

Elijah-nak így egyetlen célja van: hogy újra összehozza a családját.

A színész nem tudja (vagy csak nem mondhatja el), hogy meddig lesz Elijah a képernyőn, de nem tudott ellenállni a kísértésnek, hogy ne dicsérje a kollégáit.

"El nem tudom mondani, hogy mennyire szeretek velük dolgozni," mesélte. "Nagyon, nagyon szeretem Julie Plec-et. Ő a legtapintatosabb főnököm eddig... Annyira diplomatikus, óvatos és tényleg meghallgat, ha problémád van."

Ez tényleg nagyon kedves, de visszatérve Klausra, Rebekah-ra, Finnre és Kolra és...

"Ez az Elsők évada," ismételte Gillies.

Látjátok, én megpróbáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése