2012. február 1., szerda

Joseph Morgan: ´´Klaus szinte bolondul majd valakiért´´


Érdekel titteket hogy milyen jövő vár Klausra?Kibe szeret bele,vagy sikerül-e megölni őt?Egy Wetpaint.com interjúban megtudhattok pár dolgot Joseph Morgantől Klausról.

Mit várhatunk Klaustól a közeljövőben?

Joseph:Több arcát ismerhetjük meg majd a karakterének.Lesz ott szerelmi érdeklődés is.


Mit kellene tudnunk róla?

Joseph:Mit tudtok róla??Semmit.Csak annyit mondhatok Klaus szinte bolondul majd
valakiért,és ő nincs hozzá szokva ahhoz hogy nem a saját módján kap meg valamit.
Ez a személy új kihívásokat jelent majd a számára,amelyek vezetik és magabiztosabbá
teszik őt.Ez egy nagyszerü dolog a számomra színészként,mert játszhatom az eddig
láthatatlan gyengéd oldalát,aki valakinek udvarol,próbál flörtölni,meggyőzni azt
a személyt hogy senki nem ölt meg az 1000 év alatt.Tapasztalata van a kúltúrában,
müvészetben,zenében,és az összes ehhez hasonló dologban.


Ez egy jól ismert valaki a TVD-ből?

Joseph:Azt nem mondhatom meg.


Mi van abban a nőben,hogy tetszik Klausnak?

Joseph:Más abban mert nem mondja azt,amihez Klaus hozzá van szokva.
´´Hé,a tiéd vagyok.Veled leszek.´´Továbbá azért mert azonnal nem fogadja
el őt.Tessék valami róla.Szerintem ez egy hóbortként kezdődik,de olyan
érzésem van hogy ez valami mélyebb lesz.

Szerinted Klaus olyan tipus,aki már volt szerelmes?

Joseph:Az én első epizódomban azt mondtam Elijah-nak:´´A szerelem a legnagyobb
gyengesége egy vámpírnak.Nem érzünk,és nem is szeretünk.´´Elijah azt mondta:
´´Egyszer szerettünk.´´ Erre én:´´Az sok évszázaddal ezelőtt volt.´´
Szerintem Klaus akkor volt szerelmes.Valami történt.Megtudunk majd többet is arról,
hogy volt-e egyáltalán szerelmes,és milyen történet volt az,és hogy mire gondoltam az
első epizódomban.Bizonyos mértékig igyekszem pótolni a múltban történteket,de nem
sok végleges döntést hozok,mert aztán a producerek jönnek valami újjal,aztán én meg
úgy fogom magam érezni:´´Ó Istenem,ez teljesen megváltoztatja a véleményemet róla.´´
De van egy olyan érzésem hogy nemakartok 1000 évet élni úgy hogy nem lesztek szerelmesek.
Klaus annyira nem zárkózott.

Mit láthatunk Klaus és Stefan között az évad következő epizódjaiban?

Joseph:Látjuk majd hogy milyen messzire képesek mindketten elmenni,és nem
hiszem hogy ő lesz az aki ezt abbahagyja.Nem lép vissza,és nem torelálja
a dolgokat más szemszögéből,szóval sok akció lesz ott.Néhány nappal ezelőtt
forgattam egy akciódús jelenetet,és úgy érzem hogy erre szükségünk volt,mert
ott minden fenyegető volt.Láttuk őt ahogy egyiknek majd a másiknak fenyegetőzik.
Aznap este egy olyan jelenetet forgattam,amely senkit nem hagy kétségek között,
hogy képes jót is hozni,ha szüksége van rá.Izgalmas volt számomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése