2012. április 13., péntek

Az évadzáróról (3x22)

A TV Guide Joseph Morgant és Ian Somerhaldert faggatta az évadzáróról:
Joseph: "Szerintem ez lesz a legambiciózusabb epizód, amely valaha volt és nagyon sok mindent el fog árulni. Akik az elejétől kezdve nézik a sorozatot, azok számára kielégítő lesz, ugyanis olyan dolgokra világít rá az epizód, amely a legelső évadig nyúlnak vissza."
Ian: "Nem csak a legambiciózusabb epizód lesz, hanem a legérzelmesebb epizód is. Tegnap este egy sokatmondó jelenetet forgattunk. Szerintem ehhez hasonlóra még a közönség sem számít, hisz én magam sem gondoltam volna Damonről. Ebben a jelenetben Damon és Elena szerepel és Damon szemszögéből láthatjuk a dolgokat. Forgatás közben eszembe jutott az első évad, a sorozat kezdete, hogy honnan indultunk és most hol tartunk, hogy mennyit fejlődtek a karakterek. Arra gondoltam, hogy mekkora utat tettünk már meg."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése