2012. április 27., péntek

Lehet, hogy tényleg Damon fog meghalni? ://
Már egyre többen pletykálnak arról, hogy lehetséges az a hír, miszerint Damon hal majd meg a 3. évadban. Szeretném leszögezni, hogy én Damon fan vagyok, így Delenás is, ezért az én nézőpontom szerint, ha a producerek megölik Damon karakterét, azzal az én szememben a sorozatot fogják megölni. 
Többen adtak már interjút, és emlegették ezt úgy, hogy utána azt mondta az illető, hogy viccnek szánta. (Julie Plec)
De volt olyan is, aki olyasmit mondott, hogy szeretett Iannal dolgozni (Claire Holt) Bár az ő interjújában az volt a téma, hogy Rebeka kihúzza-e a 4. évadik.
A Damon halálával kapcsolatos pletykák azonban nem alaptalanok.
SPOILER A KÖNYVHÖZ!!!
Igaz nem a könyvek eseményszálán haladunk, azonban nagyon sok esemény és személy ugyanaz, vagy legalábbis hasonló. (pár példa: Vickie meghal; Tyler és Klaus között is van hasonló kapocs; Bonnie boszorkány; Meredith és Alaric összejönnek[igaz a könyvben nem ugyanazt a szerepet töltik be, mint a soriban] és itt is, mint a sorozatban, Elena a végén már nem tudja eldönteni, melyik testvért is szereti. 
Aztán a könyvben gyászos véget ér a történet, mert Damon meghal, amikor megmenti Bonnie életét. A könyv leges-leg végén (7. kötet) utalás van arra, hogy Damon újraéledt, mert egy csepp esett rá egy kicune (japán róka-ember) csillaggömbjéről. Damon ekkor ember volt, azt meg kell jegyeznem. 
Idézet a könyv legutolsó soraiból(SPOILER): "Évszázadoknak tűnő idő múlva, ami igazából csak pár óra volt, valami megmozdult a hamuban. Egy kéz szorult ökölbe. És valami megmozdult az agyban is. az öntudat. egy név. DAMON.
SPOILER VÉGE
Ez csak az én véleményem az egészről, lehet, hogy a pletykák is alaptalanok, és nagyon is remélem. Csak aki nem olvasta a könyvet, az most egy kicsit beletekinthetett.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon gáz ha Demon megha.És ha meghal szerintem az én szempontjaim szerint nem lessz értelme a sorozatnak.(Mert az én kedvenc szereplőm Demon).

    VálaszTörlés