2012. április 28., szombat

Paul Wesley repülőgépébe belecsapott a villám péntek 13-án.

Paul a vámpirnaplók sztárja megfontolhatta volna,kimozdul e péntek 13-án a házból.
A fiatal sztár ehelyett repülőgépre ült,27 éves feleségével hogy Torontóban töltsék a hétvégét.
Épp a repülőgépen ültünk amikor hihetetlen dolog történt.Belecsapott a villám a gépünkbe.
Pont mellettünk egy éles villanást láttam amit hatalmas csattanás kisért.Azt gondoltam;Istenem,
le fogunk zuhanni.-Mesélte a LIVE! With Kendy Monday showban.

A szinész pánikba esett,és forgolódni kezdett,hogy lehetséges menekülásei út után nézzen.Ekkor 
látta meg,hogy egy hires személy is utazik velük.

Joan Rivers volt az.Ott ült nagy nyugalomban és engem bámult.Ez tehát az utolsó felvonás:
Lezuhanok a hires John Riverssel-mesélte tovább.

Ám aztán ő is úgy látta,épp azért nem zuhanhat le a gép,mert a hires tévés személyiség
is a fedélzeten van.Azt gondoltam magamban:Ugyan már! Isten nem venne el tőlünk 
egy olyan nemzeti kincset mint Joan Rivers úgyhogy minden jóra fordul.-viccelődött a tévés.


1 megjegyzés:

  1. Jéézusom!! :O Hála isteenk nem történt semmi bajuk! :)
    Amúgy Paul felesége Meredith??? O.o (Nem tudom az eredeti nevét..)
    Nem is tudtam! :O

    VálaszTörlés