2012. május 15., kedd

4 dolog Ninától a 4. évadról

Nina Dobrev (Elena/Katherine) Az US Weekly-nek elárult néhány dolgot a Vámpírnaplók 4.évadáról.

Elenáról vámpírként:
´´Biztosan látni fogjuk a vámpírrá alakulása történetének egész folyamatát.Nem tervezzük ezt kihagyni,ahogy más karaktereknál tettük.Amikor vámpírráváltozol akkor minden érzésed felerősödik... Tudjuk milyen Elena:Nagyon erkölcsös,és oda figyel más emberekre is.Szóval,milyen ember lesz Elena,amikor az összes tulajdonsága felerősödik?"

Elena kapcsolatáról a barátnőjével Bonnie-val:´´Ez miatt a kapcsolatukban valószínüleg nagy feszültség lesz.Az egyetlen barátnője,az egyetlen személy aki miatt annyit harcolt,hogy megvédje őt,most az,ami ellen egész idő alatt harcol.Nagyon érdekes lesz."


A rajongók reakciójáról hogy Elena-Stefant választotta Damon helyett:´´Olyan érzésem van,hogy csalódást okoztunk az emberek felének.De egy ilyen tipusú történetben mindig csalódást okoztok az emberek felének .Szerintem az egész évad alatt bizonyos értelemben mindkét rajongó tábornak megattuk,amit akartak.Tehát nem arról van szó hogy megfeledkeztünk róluk,vagy hogy a kivánságaikat nem vettük figyelembe.´´

Arról hogy hiányozni fog-e neki emberi karaktert játszani,amikor rajta kívül még Katherine-t is játsza,aki szintén vámpír:´´Tetszett nekem hogy játszhattam vámpírt és embert is,mert akkor a legjobban kaptam mindkét világból,és különböző dolgokat csinálhattam.De ugyanakkor ez egy új helyzet lesz,és a számomra egy új kihívás.Felfedezni ezt az új világot biztosan mégnagyobb móka lesz."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése