2012. szeptember 14., péntek

EW interjú: Nina és Julie

A Vámpírnaplók rajongói talán már hallottak arról,hogy a 4.évad Elena érettségizésével érhet véget.És tudjátok miért?
´´Paul Wesley (Stefan) ebben az évben rám nézett és azt mondta:´Nem kell újra vissza mennem a középsuliba,ugye?´ ´´-mondja Julie Plec nevetve.´´Én erre ezt válaszoltam neki:´De igen,muszály vissza menned.Középsulis vagy.´ Erre ő:´Ez nevetséges´. Megint én:´Középsulis vagy.Ha nem jársz a középsuliba akkor mi ennek a lényege? ´ Paul:´Hülyén nézek ki. Mind úgy nézünk ki mint az idióták.Több mint 100 évesek vagyunk,nem kellene középsuliba járnunk.´ Erre így válaszoltam neki:´Már csak egy év maradt,ezt muszáj lesz elviselned´´.

Természetesen, még ha Julie azt is mondja hogy a 4.évad a hivatalos ceremónia végéhez tart,minden megváltozhat.
´´Egész idő alatt az interjúkban erről az évadról arról beszéltem,hogy én és a forgatókönyvírók arra összpontosítunk,amikor a serdülőkorotok a végéhez ér,befejezitek az iskolát és muszáj lesz döntenetek:Végleg elhagyom az otthonomat?Maradok?Feltudom adni ezt a várost,ami a számomra olyan fontos?Elmegyek világot járni,új életet kezdek és felnövök?Vagy itt fogok bujkálni ebben a kényelmes városban,annak ellenére hogy nem ez a legjobb hely a számomra?A középiskola befejezésével sok ilyen fontos kérdés jön majd,amelyekre a mi karaktereink-ember és természetfeletti is-megpróbálnak válaszolni.Elgondolkoznak azon kik ők,kiknek kellene lenniük,és mit kellene tenniük az életükkel.

Nina Dobrev,aki úgy gondolja,hogy Elena ebben az évben nem csak vámpírrá alakul majd át hanem nővé is,egyetért az érettségivel:´´Az érettségi szép ruhákat és füzőket jelent´´-viccelődik.´´Szép lesz.Paulnak igaza van.Mind növekszünk a sorozattal,és felnőtté vállunk.Már nem tart sokáig,amíg diákot játszhatunk,és ez mellett hitelesen is kinézni.Szerintem eljött az ideje,és ez a lépés csodás vége lenne a 4.évadnak,és egy csodás átmenet a sorozat következő fázisába."

Tekintettel arra hogy Nina említette a ´´szép ruhákat´´,kihasználtuk a helyzetet és megkérdeztük,honnan szerezte Elena olyan rövid idő alatt azt a csodálatos báli ruhát a 3.évadban.
´Higyjétek el,én is ezt kérdeztem´´valotta be Nina nevetve.´´Biztos vagyok benne,hogy egy órával előtte a suliban volt,és mindenkinek bejelentette:´El kellene mennünk a bálba.´ Majd hirtelen megjelent tökéletes sminkel, frizurával és a báli ruhával mintha ez semmi nem lenne.Nem tudom.Talán keresgélt az édesanyja dolgai között?Vagy talán Bonnie varázslatot használt a hajára és a sminkjére?A szinfalak mögött Hamupipőke története zajlott és senki nem vette észre?´´

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése