2012. szeptember 11., kedd

Seventeen Magazin: Nina Dobrev interjú

Korábban már elhoztam a Seventeen Magazin októberi számához készült képeket Nináról, most pedig a magazinnak adott interjúját olvashatjátok. 

Könnyű azt gondolni,hogy Nina Dobrev egyike azoknak a szép és népszerű csajoknak akik a sulitokba járnak.Van egy szexi barátja (Ian Somerhalder-A Vámpírnaplók sorozatból a kollégája),mindig tökéletesen jól néz ki,és mellette még kedves is.Azonban Ninának is van egy rejtett és vad oldala, amit nincs lehetősége mindenkinek megismerni. Amikor a barátnőjivel és a szinész kolléganőivel van a sorozatból- Kayla Ewell (Vicki), Sara Canning (Jenna), Candice Accola (Caroline) és Kat Graham (Bonnie)-felfedi a vidám énjét,aki kirándulásokra jár, és csajos estéket szervez.

Évente egyszer hanyagolja a munkát és a barátját,és élvezi a hétvégét a barátaival- ebben az évben Disney Worldben! ´´Szeretnék egy funnel cake-et (észak-Amerikában -karneválokon,vásárokon,sporteseményeken stb.jellemző finomság) és nem felnőttmódjára viselkedni együtt a barátnőimmel.´´-mondja a 23 éves Nina.´´Szerintem ez a legfontosabb,ami a barátaiddal töltött időt illeti-annak ellenére hogy idősödünk,soha nem kellene leállnunk a szórakozással!´´ Nina karakterének az új filmjében- The Perks of Being a Wallflower,szintán van egy titkos élete,de sokkal sötétebb.Nina egy középiskolást alakít,akinek első látásra problémamentes élete van,de egy nagyon fontos dolgot titkol-a barátja erőszakos.´´Remélem hogy sok lány tanul a helyzetéből.´´-mondja Nina.´´Nagyon könnyü azt gondolni,hogy a középsuliban te vagy az egyetlen aki bizonyos érzelmeket és dolgokat él át.Remélem, a film megmutatja,hogy mindenki-még az emberek is akiről azt hiszitek hogy tökéletesek-keresztül mennek valami nehézségen.Senki nincs ezzel egyedül.´´ Nem kell messzire mennünk- Nina is át élt a középsuliban valami hasonlót.Az Ipari müvészeti iskola másodévének elején (színészi suliban) Nina televolt ütemtervekkel, mint a tánc, röplabda, torna, brigád suli után, és ezekhez még hozzá jött az első szerepe a Degrassi: The Next Generation sorozatban. Mindezek ellenére sokszor érezte hogy nem érkezik.´´Nemsok ember van aki elmondhatja hogy azokat a dolgokat csinálta amiket én-mint például játszani,ami valójában jó.De a filmezés és az utazás miatt sok mindent kihagytam a suliban,ezért legtöbbször nem voltam képben.´´ Abban az időben viszont Nina sok függetlenséget szerzett.´´Nincs szükségem más emberekre ahhoz, hogy boldog legyek.´´-mondja.´´Természetesen élvezem a társaságukat,de megvagyok egyedül is.´´ És többé már nemérzi magát kívülállónak.Van karrierje amit imád, kapcsolata és barátai, amiknek köszönhetően boldog, és a földön marad. Nina feltárta a Seventeen magazinnak, hogyan építette ki az életét, amiután mindig vágyakozott.-és maradt önmaga.

Elég hosszú ez a cikk, úgyhogy belül találjátok a teljes interjút...


Nehéz elhinni hogy valamikor kívülálló voltál!Miért érezted így a középsuliban?
Nina:"Sok barátom volt,több eltérő csoportban,de soha egyikbe sem tartoztam teljesen.Sportoló voltam,de foglalkoztam a képzőmüvészettel,és a zenei és színészi körből is töltöttem időt a gyerekekkel.Annyi mindennel foglalkoztam,hogy gyakran éreztem magamat ötödik keréknek a kocsin.De nem sajnálom,mert kipróbáltam mindent,és ez a középsuli célja.Keresel valamit,ami inspirál,kitölt és boldoggá tesz.Én ezt végül a szinészetben találtam meg."

Gondolod hogy ´´megfigyelő´´ (wallflower) vagy ?
Nina:"Szerintem a ´´megfigyelők´´ hihetetlenül intuitív és figyelmes emberek,akik a környezetükből egy csomó információra tesznek szert.Egy hasonló ´´megfigyelő´´ voltam én is-csendben figyeltem,és tabultam mások hibáiból."

A The Perks of Being a Wallflower filmbeli karakterednek egy erőszakos barátja van.Milyen érzés egy olyan lányt játszani aki ilyen komoly helyzetben van?
Nina:"Ez egy nagyon komoly téma,és remélem hogy a karakterem,ad majd a lányoknak némi rálátást.Azt hiszem,sok lány ad az erőszaknak szabad utat,első sorban mert szégyenlik magukat.Mondjuk ha a barátjuk egy veszekedénél megüti őket.Az első pillanatban döbbentek,de miután megnyugodtak azt mondják:´´Talán kiprovokáltam,valójában az én hibám´´.Nagyon nehéz ebben a helyzetben hideg fejjel gondolkodni és objektívnak lenni-tudja,hogy annak nem kellene megtörténnie,de szégyenli,hogy megengedte hogy megtörténjen,így inkább úgy tesz mintha minden rendben lenne,és azzal indokolja ezt a viselkedést,hogy ez csak ritkán történt vagy történik.Ezért nagyon fontos megmutatni a lányoknak hogy ez nem az ő hibájuk."

Szerinted mi a kulcs a boldog és jó kapcsolathoz?
Nina:"Bizonyosodj meg róla,hogy mindig mosolyogsz!Szerintem az embereknek azzal az emberrel kellene lenniük,aki mosolyt csalogat az arcára.Abban a percben,amikor már nem mosolygunk,ki kell szállnunk a kapcsolatból.Ez az,amire rájössz,akár jó vagy rossz tapasztalatból egy korábbi kapcsolatból,és megállapítani,milyen tulajdonságok és jellemvonások tetszenek neked a másikban.Ez a része a felnőtté vállásnak és a tanulásnak.Mindig olyan embereknek kellene körül vennie minket,akik boldoggá tesznek."

Hogyan találhat rá egy lány ilyen kapcsolatra?
Nina:"A legjobb kapcsolatok azok,amik barátságból szövődnek.Úgy gondolom,hogy a jó kapcsolathoz szükség van egy erős barátságra.Amikor az első randira mentek,kicsinosítjátok magatokat,és csak alegjobb dolgokat mondjátok el magatokról,amiről azt hiszitek hogy a másik hallani akarja,nem mutatjátok az igazi éneteket.Azonban ha először barátok vagytok,nem létezik képmutatás."

Úgy tünik Iannel sok szórakozásban van részetek amikor együtt vagytok.
Nina:"Tudod mit?Amikor először voltam a Seventeen magazin címlapján ,valami olyasmi volt oda írva:´´Nina Dobrev:Miért nem járna egy kollegájával a sorozatból.´´ Két évvel később.. vicces hogy azt mondtam,de őszinte volt,abban az időben hittem benne.Mindig tanulunk magunkrólúj dolgokat,és az egyik dolog amit megtanultam én:´´Soha ne mond hogy soha!´´ Abban az időben amikor nemakartam járni egy kollegámmal sem,az volt a szándékom hogy a forgatáson profi legyek.De néha nem tehettek róla,és csak egy ideig tudtok annak a kapocsnak ellenállni-én hosszú ideig ellenálltam."

Szóval az a kapocs már ott volt a forgatás eleje óta?
Nina:"Amikor elkezdtük forgatni a Vámpírnaplókat,mind nagyon közel álltunk egymáshoz.Én,Ian és Paul elválaszthatatlanok voltunk.Legjobb barátok voltunk."

Sok pletyka kering a neten esküvőről-van ebben igazság?
Nina:"Borzasztó sok van belőlük!Havonta kapok e-mail a szüleimtől,miután kijön egy ilyen cikk az esküvőről,ami így szól:´´Csak megbizonyosodunk róla hogy nem vagy férjnél.. Megkérte a kezedet?!´´ És a barátaim is küldnek nekem Google Alerts-t.Ez vicces.A szüleim fiatalon házasodtak össze,de szerintem nem kell sietni.Tegyük fel,hogy holnap összeházasodtok.Életetek hátralévő részében együtt lesztek,akkor mi a különbség ha 5 év múlva házasodtok össze?Vagy 10 év múlva?"

A munka és a barátok melett mindig elfoglalt vagy.Miért olyan fontos számodra a ´´ćsajos utazás´´?
Nina:"A ´´csajos hétvégek´´ a csajokkal a Vámpírnaplókból megszokott dologgá válltak.Az első évben a forgatásokon az összes férfi alkalmazott a sorozatból szórakozott rajtunk,de abban a pillanatban ahogy elmentünk,kérték,hogy jöhessenek velünk.Azt válaszoltuk:´´Nem,ez a mi hétvégénk.´´ Amikor elmegyünk,legtöbbször közösen vacsorát főzünk,filmeket nézünk,vagy lemegyünk a strandra,de mindenekelőtt sokat fényképezünk.Ez egy utazás és ´´csajos csevegés´´ egyben-el sem tudjátok képzelni miről beszélünk az autóban!Nagyon jó mindent kibeszélni,és nem bünösnek érezni magad azért mert megosztod a kételyeidet,mert rájössz hogy ezzel nem vagy egyedül.Amikor elfoglalt vagy,akkor az ilyen dolgokra nincs időd.És ha legalább az egész hétvégét nem töltjük együtt,az már nem az igazi.Nincs sok közeli bárátom,ezért ez az idő számomra nagyon fontos.Egy fantasztikus és erős kötelék van köztünk."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése