2012. szeptember 9., vasárnap

Phoebe Tonkin a karakteréről Hayleyről
Már esett szó Hayleyről aki Tyler Lockwood ismerőse,és aki talán Caroline versnytársa.Nemrég Phoebe beszélt karakteréről a TheInsider.com-nak.

Insider:Mit tudsz mondani a karakteredről Hayleyről?

Phoebe:Tetszik benne,hogy egy világutazó,csinos és prokovatív,de nem úgy mint Faye a The Secret Circle cimű sorozatban.Úgy értem ő manipulált és majd meglátta,hogy mit kellene kapnia az emberektől.Hayleynek nincs gétlója.Nem igazán vannak szülői szabályok az életében,és én szeretem az ilyesmi fajta embereket.Szeretem benne hogy kemény és igyekszik lépést tartani a fiúkkal.Ez az amit válaszoltam amikor Julie Plec a karaktert nekem adta.

Insider:És hogy megy a munka Candice Accolával és Michael Trevinóval?

Phoebe:Annyira aranyosak.A jeleneteim többsége velük volt.Nagyon profik előkészültek és tehetségesek.Úgyértem imádnivaló volt velük az utolsó pár hét a forgatáson.A dinamika kettejük között lenyűgöző.

Interjú a PopSugarral:

PS:Gratulálunk a szerepedért a TVD-ben mit tudsz erről mondani?

Phoebe:Hayleyt játszom Tyler egy régi barátját.Utazgatott és most hazajött,hogy lássa a régi barátját.Ami felkavarja mad Tyler és barátnője,Caroline kapcsolatát.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése