2012. november 13., kedd

Elena kilátásai

Most, hogy Elena túl van az első gyilkosságon, mint vámpír, többet akar majd? Vagy továbbra is gyűlölni fogja azt, amivé lett?
"Az első gyilkosság következményei nagyon alaposak."mondta el a TVD producere, Julie Plec. "Ő... szó szerint és mataforikusan elpusztította a reményeit análkül, hogy észrevenné, és rá fog jönni, hogy egy vámpírvadász megölésének ára van... ami sötét helyekre sodorja őt."
Mikor tudtátok, hogy Connor lesz Elena első áldozata?
Michael Narducci: "Áprilisban beszéltük meg.... és valahogy tudtuk, hogy az 5.-ik epizódban és hogy Connor lesz az. A sorozaton voltam egy darabig, és valami, amiért megküzdöttem, az az volt, hogy Elena további dolgokat tegyen, azt akarom, hogy ne legyen egy bajba esett kislány, és hogy kimenjen a nagyvilágba, megvédeni a kisöccsét. Gondolkodtunk azon, ha Jeremy és Matt bajban vannak, akkor mit lépne? Imádtuk, amikor Damon felé fordult és azt mondta "Én is szörnyeteg vagyok". Nem hiszem, hogy szándékában állt megölni Connort, szerintem az volt a szándéka, hogy azt mondja "Maradj távol a családomtól, a francba is!" De Connor bármikor készen állt arra, hogy vámpírt öljön, így amikor elhibázta Elenát, ő lépett. A vámpírok nem mennek ki, és Elena is egy közülük, tehát meg szeretnénk mutatni, hogy a sötét oldal is a vámpírok része.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése