2012. január 25., szerda

Robert Richard:Bonnie és Jaime kapcsolatáról

Jeremynek igenis nyomós oka van visszatérni Mystic Fallsba, és ez az ok nem más, mint Jamie. Bár Bonnie állítólagos "új szerelme" nem igazán sokat volt a képernyőn látható, Robert biztosítja a HollywoodLife.com-nak, hogy visszatér, hogy néhány új varázslat történjen. "Van több jelenet, amit meg kell említeni, és ez fog Bonnie felé sodródni, mert, azt hiszem, neki egy nagyon hibás szerelmi élete van," mondta el Robert. (Hát igen... ez egy kicsit enyhe kifejezés.)

Mint a legtöbb ember a sorozatban, Robert a sötétben vezetgeti Jamie jövőjét Bonnieval, de azt mondta a nézőknek, hogy valószínűleg számíthatnak a szál kifejlődésére kettejük között, különösen azért, mert közel áll Bonnie édesanyjához, Abbyhez. 

Oké, az első benyomások — Milyen volt belépni a sorozatba, mint egy újonc?

"Ez egy igazán jól működő készlet volt, és az elején, megrémültem, hogy milyen óriási a sorozat. Egy olyan sorozathoz kapcsolódni, melynek már így is óriási követettsége van, minden anya, minden lány, mindenki akivel beszéltem úgy volt, hogy 'Hű, te egy igazi nagy sorozatban vagy benne' Így elhatároztam, hogy belevetem magam, és keményen dolgozom, és hogy igazán jól teljesítek. Azt hiszem, hogy ez nagyobb nyomást gyakorol rám, mint amikor a CSI: Miami - ban vendégszerepelhettem. "

Az a pillanat, amikor Jamie meglőtte Stefant, elcsodálkoztató volt. Milyen volt dolgozni Paul Wesleyvel?

"Ez a gyerek annyira tehetséges! Nagyon sok fiatal férfival dolgoztam már, és én talán neki adnám a legnagyobb dicsőséget, mert ő nagyon laza és jó volt a forgatáson. Ő csak jött és pontosan tudta, hogy mit akar csinálni. Szuper magabiztos volt."

Ismerted már a sorozatot, vagy szükséged van egy gyors tanfolyamra? Kicsit bonyolult.

"Ez vicces, én magam kerestem meg a tagokat és beszéltem velük, hogy mi is történik. Leültem az egyik íróval is ebédidőben, és feltettem egy csomó kérdést. Nagyon segítőkész volt, és határozottan irányított engem a helyes irányba."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése