2012. január 25., szerda

Wetpaint interjú Joseph Morgannel



A Wetpaint elcsípte Joseph Morgant a TCA-n, hogy beszéljenek Klaus legújabb rajongásáról valaki iránt. Gondolom mindenki tudja, hogy kiről van szó, de azért érdekes kis interjú :)
Wetpaint Entertainment: Min megy Klaus át a közeljövőben?
Joseph Morgan: Fogunk látni több réteget, több szempontját a karakterének. Itt ugrik be a szerelem.
Mit kell tudnunk a nőről?
Nos, hogy mit kell tudnunk róla? Semmit. Csak annyit mondhatok el, hogy Klaus nagyon beleszeret valakibe, és az nem biztos, hogy nem kapja meg a maga módján. És ez a személy egy új kihívást jelent a számára, amely tovább löki őt a jövőben, egyedül ez teszi őt még határozottabbá. 
Ez egy nagy dolog nekem, mint színésznek, mert egy olyan oldalát fogom játszani, amelyet még nem láthattunk ezelőtt, egy lágyabb oldalát, egy olyan oldalát, amely átcsábít másokat, próbál flörtölni, próbálja meggyőzni ezt a személyt, hogy ő nem csak gyilkol ezer éve. Ő nem rendelkezik nagy ismeretséggel a kúltúra iránt, a művészet iránt, a zene iránt, és mindezek a dolgok iránt.
Mi van ezzel a nővel, aki fellebbez Klausnak?
Nos, a tény az, hogy ő nem csak azt mondja, hogy 'Igen. A tiéd vagyok. Veled megyek.' Tehát nem fogadja el őt azonnal. Van valami róla. Azt hiszem ez úgy kezdődik, mint egy rajongás, de úgy érzem, hogy ez annál mélyebb lesz.
Úgy érzi, hogy Klaus az a fajta fickó, aki már volt szerelmes ezelőtt?
A legelső epizódomban, megtettem, azt mondtam Elijah-nak, hogy 'A szerelem a vámpír legnagyobb gyengéje.' Azt mondom, hogy 'Mi nem érzünk, és mi nem szeretünk.' És ő azt mondja 'Megtettük egyszer,' és én azt mondom 'Ez túl sok évszázaddal ezelőtt volt.' Annál a pontnál azt gondoltam, hogy ő már volt szerelmes. Valami történt. Többet fogunk tudni arról, amikor ő ezelőtt szerelmes volt, és ami a történet mögött volt, amit ez jelentett, egyfajta gyanusítás volt az első epizódban. Bizonyos mértékig, ő az a fajta, aki kitölti a réseket a háttér történetével, de próbálok nem túl sok egyértelmű döntést meghozni, mert aztán ki fognak húzni valamit a kalapból, és úgy leszek, mint 'ó, Istenem, teljesen megváltozott az, amit róla gondoltam.' 
Ez volt a sorozat legjobban várt karaktere. Éreztél bármilyen nyomást?
Én úgy tudtam, hogy egy öreg vámpír leszek a Vámpírnaplókban.  És azt hiszem, ha tudtam volna ezt, talán nem kaptam volna meg, mert óriási nyomást éreztem volna. Emlékszem, miután meghallgattak, és tudtam, hogy lelkesek voltak, megnéztem a karaktert, hogy lássam ő volt a könyvben vagy sem, ha volt valami, amit kaphattam, hogy megismerem Julie Plecet és Kevin Williamsont, akik a sorozatot készítették. És megtaláltam ezeket oldalról oldalra, hogy kinek kellene játszania Klaust, és 'Azt hiszem Adam Brody tökéletes lenne', és mindenesetre úgy voltam, hogy 'Ó, Istenem. Ó, Istenem. Ez egy nagy dolog.' 
És miután beválogattak?
Adtak 5 epizódot, mint vendégnek, és azt mondták, hogy esely van rá, hogy rendszereződjön. Szóval tudtam, hogy tulajdonképpen ez egy kód, miszerint 'Ha elrontod ezt a négy epizódot, akkor nem jösz vissza.' Az első jelenetem amit felvettek, a 19.-ik epizód utolsó jelenete volt, ahol kiléptem egy nagy bőr törzsből, azt mondtam 'Így már sokkal jobb.' És ők megmondták 'Rendben. Jó volt. Megcsinálhatjuk újra, és most talán megmondhatjuk, hogy mi volt a forgatkönyvben?' A legrosszabb dolog, ami megtörténhetett, meg is történt, tehát most én vagyok az akadály.
Mit fogunk látni, mármint Stefan és Klaus között az évad hátralévő részében?
Biztosan látni fogjuk, hogy milyen messzire képesek elmenni mindketten, és nem hiszem, hogy ő egy munkakerülő. Ő nem az a fajta, aki visszavonul, és aki próbálja elfogadni mások feltételeit. Szóval több akciót fogunk látni. Felvettünk egy jelenetet néhány nappal ezelőtt, ami igencsak akciódús volt. És úgy érzem, hogy szükségünk volt erre, mert ott volt mindez a veszély. Fogjuk látni őt, amint egy az egyben fenyeget valakit. Forgattunk egy jelenetet, amely tényleg kétségen kívül hagy, hogy ez a fickó hozza a javakat, amikor szüksége van rá. Tehát ez annyira felizgat engem.
Érzed úgy, hogy van egy szavatossági ideje a karakterednek? Gondolok azokra az emberekre, akik meg akarnak ölni.
 Igen. Azt hiszem. Úgy gondolom, hogy jó a győzelem a gonosz felett, vagy pedig a kisebbik diadala. Ő jó lesz és lógni fog ki a Mystic Grillbe, és el fogják őt feledni Jenna miatt. 'Ó, Jenna? Évekkel ezelőtt volt. Ő most jó.' Nem igazán veszem be. Szóval igen, azt hiszem, hogy lehetséges. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése