2012. október 20., szombat

Damon hiányolja Alaricot

A TV Fanatic lehetőséget kapott arra, hogy elbeszélgessen Ian Somerhalderrel. Ian beszél arról, hogy mennyire hiányzik Alaric Damonnek .
"Alaric veszteségének nagyobb jelentősége van, sokkal nagyobb kérdéseket vet fel Damon világában." magyarázta a színész. "Azon csodálkozik, hogy 'Miért haltál meg? Mit tettem, hogy ezt érdemeltem?' "
Ez pedig egy sötétebb, magányosabb ösvényre tereli Damont.
"Hiányzik neki a legkedvesebb tesója, de arról is beszél, hogy 'Nagyon keményen próbáltam, srácok, hogy megértsétek a nézőpontomat. És most mi történt? Alaric meghalt. Elena szintén.' Damonnek igaza volt. És most azt mondja: 'Ez vagyok én. Próbáltam rendesen játszani, és tudjátok mi történt? Nem működött' "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése